Friiiidag

Det finns verkligen inget bättre än min 1½ ätardag, ikväll har den bara börjat. ;)
Bara få äta precis det jag känner för och passa på att fylla på.. Mmmmumms!

Glömde ju berätta om torsdagens mätning, gick ju strålande.
Mätningen för två veckor sedan, berodde helt klart på de olika faktorerna jag skrev om då.

Vikt 66.5
Fett: 6.25 -990g
Muskelvikt: 60,24 +490g
Det går åt rätt håll, så jag fortsätter på samma spår.
Varför sluta med ngt som verkligen fungerar! :D
För övrig så har siffrorna på alla 9 punkter aldrig varit så bra som nu, samtidigt som vågen visar högre siffror.
Med andra ord så är det more muscles... ;)
Jag är toknöjd, bara kriga vidare!!!

Dagens träning, älskade BEN!

Knäböj 2x10 3x8
Benspark 1 ben 3x7
Benpress 3x8
Step-up på bänk i smith 3x8
Knästående lårcurl 1 ben 3x8
Sittande vadpress 3x15
(efter varje set 20st stående utan vikt)

Nu blir det dusch sedan soffan och Idol..

I morgon jobbar jag till 13.30, därefter träning och åker förmodligen till sthlm direkt efter.
Annars åker jag på söndag, ska nämligen gå på "Allt för Hälsan" mässan med Mamma och Benke.

Nu är det en månad kvar till Fitness Festivalen, ska bli så J*kla kul!
En hel helg i gbg men bästa Isabell! ♥
Insupa en massa inspiration, träffa likasinnade, bo på hotell och bara njuta.



Önskar er en skön fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul =D Jag hör ordet "fitnessfestivalen" heeela tiden just nu! Ove håller på med planeringen till den, ringer i hans telefon hela tiden:P

2010-11-12 @ 21:59:38
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Petra

Bra jobbat!

Hur ofta har du ätardag? :)

Själv har jag lite svårt för det där men vet att det är ett måste för kroppen ibland :P

2010-11-13 @ 06:05:43
URL: http://petrooows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0