Effektiv fredag

Jag har hunnit med riktigt mkt idag, känns så skönt. :)

På gymmet blev det rygg och löpträning, där jag även avslutade med intervaller.
Det kändes tungt i benen, men jag ville så gärna så jag bet ihop!

Sedan har jag för en gång skull hunnit med det mesta som jag planerat.
Städat, putsat fönstrena, tvättat kläder, fika på stan.
Gillar lediga fredagar :)
Det enda jag inte hunnit med är - bäddat sängen, den står nu tom utan sängkläder och ropar på mig.
Har inte heller lagt in alla kläder i garderoben, men det ligger iaf ihopvikt i Ikea-påsen.
Tar sängen nu och kläderna i morrn!

Avslutade min kväll med en pizza ;) och soffhäng framför Idol.
Som vanligt så ligger min röst på Jay!!
Har även sett Resident Evil Afterlife, den var väl helt ok.. Inte mer än så, sorry Josse ;)

Till träningen då..

Pullups 3 x max
Latsdrag brett grepp 5x7
Skivstångsrodd 3x8
Sittande rodd 3x8
Ryggresninger 3 x max

2km på löpbandet, efter det körde jag intervaller 30/15 under 5min.. sprang 30sek, vila 15sek osv..
Och då var det inte lätt jogg utan TEMPO! :)

Ska bli skönt att krypa ner i en renbäddad säng, bara fixa den först..

Godnatt!

Fancy ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

hahaha. Jag håller självklart med. den va kul i 3D men det är ju defintivit den sämsta utav dom 4.a.. speciellt hela båtdelen USCH.. :D.. Men Milla, och resident evil är lite heligt, jag kommer alltid ha höga drömmar.. :D

2010-11-06 @ 10:01:58
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0