Walkaholic

Har fått ett promenadrus, så jäkla skönt i det här vädret!
I'm lovin it!

Vem är mannen utan ansikte??
Har haft återkommande drömmar under ngr veckors tid..
Drömmarna har olika handlingar, men samma man återkommer..
Det är iaf drömmar om min framtid, så jag drömmer väl om mr right.
Han finns där ute någonstans, runt nästa hörn eller längre bort.
Men under tiden så får jag fortsätta drömma om honom.. :)

Idag stog rygg på schemat, körde själv så det var snabbt avklarat.
Passade på att klämma in lite utfall med Hannah, bara för att jag inte pressat benen ngt i veckan.
Bra pass med bra kontakt, är för övrigt fortfarande sjukt varmt på gymmet.
Men jag klagar inte, äntligen slipper jag frysa!! :D

Nu kvällsmellis och sedan sängen..

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0