Vatten & Formbild.

Måste dricka mer vatten om dagarna..
När jag väl ska träna slår huvudvärken in, dags att sluta slarva!

Bra pass idag, framsida lår och biceps.
Känner mig grymt mkt starkare! Med andra ord går det år rätt håll! :)

  

Lite formbilder... nog har det blivit lite bättre :)

Har ju lyckats få mig en träningspolare till nästan varje pass nu, vilket gör så mkt för träningen!
Blir pushad, det är roligare och jag kan ta ut mig ordentligt.

Veckan har bara börjat... väntar och väntar, två veckor kvar till besked.
Vill verkligen inget hellre än bli uttagen!
Keep my fingers crossed....

Sängen nästa!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Looking good, bruden! Vill se fler sanna bilder! Tack an en gang for hjaplen!

2010-05-04 @ 08:45:34
URL: http://fromstorumanto malaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0