Stark!

Körde axlar ikväll efter jobbet, kände mig sjukt stark för en gångs skull!
Var riktigt roligt att köra och det bet på bra! Gött tryck och jag gillar det.. :)

Mkt folk på gymmet, men det är ju måndag..
Största träningsdagen på veckan, alla ska "träna bort helgen" ;)

Nu är det riktigt jäkla kul att träna, ser resultat och även om dom är små så är dom där!
I AM HAPPY!! :D

Kan leva på den här känslan läääänge....



Kom över den här bilden.. vill till sthlm och äta go´matn på Koh Phangan!

Någon som vill hänga med?? shoppa och avsluta med käk..
Men måste invänta kommande lön först.

15min tillgodo innan deadline..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag vill med! kan vi inte käka där när vi kommer ner till sthlm? jag har planerat att käka där flera gånger, men det har aldrig blivit av. Vad fin du var på bilden förresten :) Kram

2010-05-11 @ 17:11:21
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0