Övertid

Då "jobbar" hon på övertid! bad, bad.. need my sleep..

Liten update innan sängen..

Tog mig jordens sovmorgon idag, 11.00 slog jag upp mina gröna..
Bad en hög bön "Måtte solen skina idag också", men till min besvikelse var himlen täckt av moln!
:mad:

Hade sett fram emot en frulle på balkongen, men fick hålla mig inne.

Lyckades pallra mig till gymmet idag, då jag vilat i hela 3 dagar, skönt med ett litet brake från jobb/gym.
När jag ändå varit ledig har jag inte känt mig så sugen att åka till jobbet.

Rygg och mage bidde det, kände mig rätt så seg. Så det blev inte jordens bästa pass, men bättre än inget.
Fortsatte dagen med en promenad efter middagen, och avslutade kvällen med en film hos Hannah och Johan.
Top Gun, en riktig klassiker :)

Nu har jag fixat mat inför morgondagen och kvar är bara sängen.

Är så underbart härligt ute nu!
Börjar bli grönt överallt, det doftar vår/sommar.. njuter för fullt! :D



Inte bästa bilden ever, men se så fint! BLOMMOR!!

Borde få OB nu när jag är på övertid.. ;)
Men istället får jag mindre sömn och kola i skallen i morrn..


Bye bye then!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va härligt med så mkt vår. Här har inte ens björken fått några knoppar, men jag såg en buske på våran tomt igår när jag krattade lite bland snön, den hade fått börja knoppa sig lite. Så vi är på väg här också ;)

2010-05-17 @ 08:49:01
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Hannah

du glömde plantan! Jag tar med till friskis! =) får ta en a night at the roxbury-kväll snart å!

2010-05-17 @ 13:51:36
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0