Helgen med stort H

Kan inte annat än säga att den här helgen har varit GULD!

Fredag tillbringade jag med mina älskade girls. ♥
God mat och mys i Uppsala, lite shopping på lördan och sedan bar det av till sthlm.

Kryssning med friskis resten av helgen.. och vilken sådan!
Har haft skit kul, party lördag och föreläsning m.m. söndag.

Lyssnade bland annat på Renata Chlumska, villken kvinna!
Jag är grymt imponerad och inspirerad av henne.
Efter att ha hört om hennes målmedvetenhet och jävlaranamma, så är jag ännu mer taggad att visa för mig själv att jag kan! "Varje steg jag tar, är ett steg närmare målet"
Allt handlar om inställningen, med rätt så kan man komma hur långt som helst!

Orkar inte ladda upp ngr bilder ikväll, dom kommer i morrn.
Har tyvärr inga från kryssen, men ska knycka några av Karin tror jag ;)

Nu blir det sängen, i morrn är det åter till vardagen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja du får knycka av mig... ;)

2010-05-31 @ 07:38:22
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Josse

Du ser... Det vart en grym helt trots allt. :D Nu bor babe och jag ihop på gunnilbogatan förresten :P.. You have to come over and see :D

2010-05-31 @ 10:53:50
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0