Good morning sunshine!

Vaknar av två katter som småbusar med mina fötter... haha sötnötter!
Klev upp och kände mig oförskämt pigg trots 5 timmars sömn.
Drog i mig en prottedrink och stack direkt till stallet.



Tjockisen var verkligen jätte fin idag!!
Gjorde ett tappert försök att fånga det på bild, men att tömköra och fota samtidigt är fasiken inte lätt..
Bilden får duga, men han gick mkt finare än såhär..  ;)

Har käkat frulle och funderar på vad dagen har att erbjuda..
Ska helt klart ta mig en promenad, så länge det inte börjar regna.
Men först sluta ögonen och mysa med katterna.
Fick ju bara 5 timmars sömn i natt, så det är tillåtet att vila sig lite.

Kvällen igår var nice, bäst var förfesten och sämst var krogen.
Halva bmb var stängd!!?? helt kasst!
Men det var inte mkt folk ute, så dom hade väl den vetskapen i bakfickan.
Vi var nog inte där mer än 1 ½ timme.
Nattamat och taxi hem, slocknade nog före 2.. :)

Nu vill katterna ha min uppmärksamhet, ska väl ta och gosa lite med dom då..


Kommentarer
Postat av: Karin Wittur

Hej Fanny!

Vad kul att du också har häst! Var står den?

Kram Karin.

2010-05-01 @ 17:21:58
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Frida

Det är så kul att se att boggan mår bra. tänk om leonex hade levt fortfarande - vilket järngäng dom hade varit:) take care! puss

2010-05-02 @ 23:48:49
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0