Wish me luck!

Trumvirvel.......

Detta är vad jag har sökt till, Talangjakten 2010 men det är inte till den som går på tv.. ;)
Utan DEN HÄR! Och då är det Body Fitness som gäller för mig.
Det är något som jag verkligen vill och jag hoppas på att bli en av dom utvalda.
Så håll nu tummar och tår för mig är ni snälla! :)
Bettan, NU JÄVLAR! ;)



Kvällen har bestått av tvätt, schemamöte på friskis, girltalk med Josse och nu är det dags att packa inför hemresan till kära Norr.
I morrn kl 07:00 åker jag, Vicky och Tomas.
Ska bli skönt att slippa köra helt själv alla 75mil, som jag gjort mer än en gång.

Sedan väntar Mys, skoteråkning och allt som hör påsken till.

Då vi kommer hem i rätt så vettig tid i morrn tänker jag bränna av ett pass på gamla gymmet.
Ska bli kul! :D Måste bara höra om någon är där så jag tar mig in.
Blir morgondagens misson, ringa Lars.

Oj fan! klockan är mkt och jag har inte packat ett skit!

Godnatt och hoppas ni sover gott.


No requirements... I like that!

Kommentarer
Postat av: MIA

HÄRLIGT!

WOW hoppas verkligen att det går vägen för dig och att du blir utvald. Kommer bli helgrymt!

Ha en underbar påsk så får vi styra upp en fika i repris efter påsken någon gång :o)

2010-03-31 @ 09:03:41
URL: http://www.bloggmia.com
Postat av: Bettan

WWWWWHHHHHOOOO!!!!! That's my girl! jag tror pa dig! Onskar att jag hade bott i sverige sa vi kunnat pumpa pa varandra!!!! Men jag tranar inte for fitness, jag har ett annat mal som avslojas aven det lite senare! Lycka till.

Go get'em!



Kramar

2010-03-31 @ 10:16:22
Postat av: sophie

Lycka till Fanny =D

2010-04-01 @ 13:33:00
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: sophie

Lycka till Fanny =D

2010-04-01 @ 13:33:22
URL: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0