Träningen

Den uteblev idag.. men i morrn blir det nya tag!
Har inte ont i halsen och känner mig pigg i kroppen.. NU JÄKLAR!

Vädret suger ju, snöar och snöar som FAN!
Så någon morgonpormenad lär det inte bli...
Funderar på att orka ta mig till jobbet tidigare och köra cardio innan ja börjar.
Helt omöjligt efter styrkan på kvällen (tjockt med folk) och förbränningen måste igång nu, om det ska bärja hända lite grejer.

Inne på tredje veckan på min diet, tycker inte det hänt ett piss.
Men med förkylning och utebliven träning så har det bara varit en "bra vecka".
Nya tag och ny växel!

Ska dricka en kopp te med honung, försöka lösa upp min rossliga luftväg.


Har fått svar på mina funderinger, mår mkt bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0