Söndagschill

Med klockan framställd en timme, så klev jag upp kl 12:00 idag..
Skönt med sovmorgon och välbehövligt :)

Har inte gjort många knop idag... soffan, ätit, soffan, stallet, handlat, soffan och nu datan.
Inväntar Johan Falk så snart återgår jag till soffan.

Lite disk och plock innan bara..

Hade en mkt trevlig kväll igår, tack Sara för allt! :)
Lite synd bara att Pluto är värsta "dagiset"..
Jag är inte gammal, men igår kände jag mig fan gammal!!

På onsdag bär det av hem till kära norrland.. mys med familjen vilket jag ser jag fram emot!
Så med andra ord jobbar jag bara måndag och tisdag den här veckan, sedan lång ledig! <3
Tillbaka igen måndag nästa vecka.

Nej, dags att göra ett ryck.
Hoppas ni haft en toppen helg!



Snart får jag känna trycket i vinterns underbara leksak!! :D
Måste ju bara testa syrrans nyförvärv.. eller hur sis? ;)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Wohoo, ses i stensele?? :)

2010-03-28 @ 20:55:43
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0