Obeskrivlig..

SMÄRTA!!!

Jag har nog aldrig någonsin haft sån jävulsk träningsvärk i benen som jag har nu!
Varje milimeter och varje steg jag tar smärtar, att sätta sig ner är en utmaning.
Men det sjuka är att jag gillar det! :D
Känner mig mer som en människa nu, än när jag inte känner av den ond/sköna värken.
Ok, visst är det trevligare att kunna röra sig problemfritt... but still, I like it!
Längtar redan till nästa benpass, då kommer jag köra på samma upplägg.
Ska ha ett ass to die for till sommaren ;) 

Solen skiner så jag skulle föredra att sitta mot en husvägg och bara njuta.
Men jobbet kallar så det får bli en annan dag.

Trevlig helg!

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0