Lite bättre

foten känns bättre ikväll... kanske börjar den återgå till normalt skick.
Har kunnat ha skor på mig idag, det är positivt!

Idag blev det kvalitetstid med Josse, fika och lite shopping..
Fick med mig ett linne, leggins och en partyväska.



Gillade verkligen motivet på linnet, riktigt nice i sommar..

Träningen blev ben, trots Hannahs små protester ;)
Benspark, lårcurl och raka marklyft.. Sedan två bröstövningar.
Längtar tills foten är OK, då blir det till att pressa ben som aldrig förr!!

I morrn blir det kurs med jobbet, åker kl 15 och kommer hem lördag kring 14..
Jobb i helgen med andra ord..
Sedan kommer lördag och party party!
Måste bara komma på vad jag ska ha på mig, kanske den lilla svarta.
Hmmm..
Funderar även på att inte inta ngn alkoholhaltig dryck..
Bättre för kroppen!

Nu måste jag ta en dusch, packa inför helgen och sedan sova.
Upp och fodra hästar i morrn innan jobbet.

Face the facts...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du hittat den där väskan? är oxå ute efter en sån men har inte hittat nån jag gillar :) men den där var riktigt fin!

2010-03-26 @ 18:48:42
Postat av: Fanny

Den är köpt på Gina.. Love it! :)

2010-03-28 @ 03:22:34
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0