twelve days..

of work.. sedan är det SEMESTER!!
Fy bubblan vad jag längtar :D
Mina två veckor hemma i norrland kommer definitivt inte vara händelselösa. :)

Men först så ska midsommar betas av.. den stora frågan är bara, WHAT TO DO!?`
Jag har inte den blekaste.. det känns lite sisådär om jag ska vara ärlig.
1 ½ vecka kvar, något borde dyka upp innan dess..

----------------------------

Dagens träning - Axlar och mage

Sittande axelpress m. hantlar 2x12 8kg 3x12 10kg

Sittande sidolyft med hantlar 3x12 6kg

Axelpress i maskin 2x12 15kg 1x12 20kg

Sidolyft i cabel 3x12 2.5kg

Hängande benlyft 3xmax

Crunches på boll 3xmax

Ett helt ok pass... no more no less..

-----------------------------

Jag känner hur träningsvärken i benen kommer smygande.. HÄRLIGT!
I morrn är det vilodag från allt vad gym heter.
Istället blir det en promenad :)



Annat som är inplanerat är tvättstugan och storstädning av mitt hem.
Det har verkligen legat på låg prio de senaste 3 veckorna, skärpning Fanny!
Men nu ska det bli skinande rent, så skönt när det är avklarat.

Har inte hunnit köpa gymkortet än, får bli på torsdag när jag slutar 12.30.

Konditionstränade pärlan idag.. älskade, pigga, gamle man! ♥



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kan vi inte göra ngt? Grilla på vår balle kanske? Den måste invigas :) Vet ej om det är någe kul på stan senare på kvällen? Vore kul å sitta på ngn myssig uteservering om det är bra väder..Avis på dom som har en mysig stuga och mysa i....

2010-06-16 @ 19:59:41
Postat av: pappsen

ohhhh vad han är pigg i ögonen och vacker med

kramisar pappsen

2010-06-17 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0