Helgen, kärlek och vänskap!

Då var det dags för en till arbetsvecka!
Bara 3 veckor kvar innan det är dags för semester, tiden går undan :)

Fick ett glädjande besked igår.. Älskade syster Elin och hennes Linda har förlovat sig!
Dom får mig att tro på kärleken.. ♥
Någonstans därute finns han med stort H, det är jag övertygad om.
Men när, hur och om jag träffar honom.. det får tiden utvisa.

Hanna, Sara och Jag i lördags..





Snart dags för jobb.. men först ska jag iväg och vara lite "otrogen"..
Under min semester har jag inte tänkt träna på jobbet, då kommer jag inte känna mig helt ledig.
Så jag ska åka ut till Outlet på hälla och införskaffa ett sommarkort. :)

Hoppas ni får en fin dag!

Glöm inte dom små glädjande sakerna i vardagen..
Det här är helt klart en av dom, när jag var i stallet i morse så var detta det första jag fick se.
Vilket värmde så gott i hjärtat att läsa..
Berätta för dina vänner, familj och dom du bryr dig om att du verkligen gör det!



Tack igen Tess, min fina fina vän! ♥ Du betyder mkt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0