Gokart och picknick

Har haft en toppen kväll med mina kära kollegor!

Gokart och picknick. :)

Fy fasen va kul det är att köra, gillar fart och är en sjuk tävlingsmänniska!
Gick riktigt bra första varven, så jag fick startposition 2 i finalheatet.
Men bilen jag fick då var lätt i baken, kunde vara ngt med luften i däcken, så den var jätte lätt att få sladd på.
Snurrade runt en gång och åkte av banan, sedan snurrade jag en till gång.
Satsade lite för mkt och lutade mig fel i kurvorna.. men trots det körde jag ikapp och kom 4:a av 7.
Galet kul!! :D

Bjuder på lite bilder..
Vädret var verkligen inget att klaga på! UNDERBART!







Picknick..





En öl slank ner.. mmm så gott!
Men annars var det cola light och vatten.





Sedan var resten av mina kollegor självklart med..
Men har inte frågat om det är ok att lägga ut bilder, så jag håller mig till att vara ego och bara visa mig själv.. :P

Avslutade med ett riktigt bra pass på gym nr.2, rygg och triceps.
Fick sällskap idag, alltid trevligt! :)

Nu är det sent igen.. fan då!

Sova och i morrn är det sista arbetsdagen innan midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0