It's been a while

Rygg stor på gårdagens träningsagenda..
Fokus på kontakt och många reps, riktigt bra pass! :)

Sittande rodd 1x12 16.5kg, 3x12 20.5kg

Latsdrag 2x12 20.5kg, 1x10 20.5kg

Sittande rodd i maskin 3x12 20kg

Stående rodd i smith 3x10 30kg


Avslutade med lite ryggresningar..


Är bra sugen på att slinga och färga mitt hår ljust, som jag hade här..
Riktigt nice!!

Efter jobbet blev det fredagsmys med Maria, Spicy Hot, candy och skräckfilm..
Paranormal Activity... grymt läskig!! Ingen jag skulle palla se själv!
Maria ville nästan inte se klart den, men jag "tvingade" henne.. kan ju inte skippa slutet om vi börjat se den.
Haha..

När Maria åkt blev det lite vin och soffmys till tonerna av David Gray.
You make me smile...

-------------------------------------

Idag då..

Sovmorgon.. härlig sådan! :D

Ut till JC på hälla och agera smakråd, sedan hem till tvättstugan..
Nu tvättas det för fullt, strax ut till stallet i stormen och kvällen verkar sluta i sthlm.
Trevlig värre!

Hoppas ni har en skön helg!
Önskade mig sol till idag men icket!
Tycker han där uppe borde höra mina böner bättre, jag bor ju ändå på 10e våningen! HAHA


Kommentarer
Postat av: Josse

OOo du fick äntligen se paranormal activity.. !! Vilket slut fick du se då? .. jag har sett två olika som sagt..



Hoppas du har det skoj i sthlm.. vi hörs om en dejt i veckan babe! PUSS

2010-06-12 @ 19:28:52
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0