Bedtime

Men först lite BUS bränna inför morgondagen.

Har fått mina naglar fixade, sååå fina! :)

Dagen har verkligen inte varit min dag..

Stressade som fasen till bolaget med vicky och tomas, ute på erikslund.
Vicky utbrister, du har lite luft i däcket.. punka!!
Inte det också! först batteriet och nu detta... give me a break!
Missade min nageltid, fick en senare kl 20.
Det innebar att jag missade min date med mina babes Tessan och Josse!

Hela kvällen blev helt ur balans...

Nu ska jag ta och stänga ner, stallet i morrn sedan blir det picknick och midsommarfirande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en jättefin midsommar! :)

2010-06-25 @ 09:54:31
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0