Söndag i stensele

Hade en trevlig kväll på hotellet igår.. :)
Räkfrossa, lite vin och sedan blev jag kvar till 02.30

Idag har jag hälsat på Maria, Neo, Adde och Kevin som var här från Östersund..
Var så mysigt att sniffa bäbis och att prata ikapp mig med min fina vän! ♥

Sedan blev det film hos Elin & Linda

Raka vägen hem, svida om till träningskläder och ut på en löprunda med Anna.

Sedan middag och soffhäng.. alla andra ser fotboll och jag surfar..
Det räcker att lyssna på "skiten".. ;)

Film sedan, om detta vill ta slut ngn gång!



Jag vill sooooola!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Riktigt snygga brillor!!!



Gick löpturen bra?



Kraaam

2010-07-12 @ 14:57:40
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0