Inget varar för evigt..

... det gäller även min semester hemma i Norrland

I morgon är sista dagen, sedan åker jag tillbaka till Västerås, till mitt riktiga hem!
Förhoppningsvis hem till värmen :D

Tiden går alltid för fort när jag är här.. jag vill hinna med så mkt mer än vad jag gör.
Men den tid jag får med min familj och vänner är värdefull, den bär jag med mig ända till nästa hemfärd.

Idag har det regnat, igår var det sol och ganska varmt. Tycker gott det kunde hålla i sig!
Men det verkar som om morgondagen bjuder på sol och värme.
I will keep my fingers crossed...

Passade på att njuta lite av solen igår, men det blåste som f*n på stranden, så vi blev inte långvariga.
Gårdagens träning blev spinning ca50min, den här gången var det 6st som kom.
Det var riktigt kul och grymt skönt! :)
Efter middagen drog vi ut för att meta fisk i en bäck en bit utanför Storuman.
Jäklar vad dom nappade! Det var tyvärr bara småskitar, men grymt kul ändå.

Idag har det inte blivit många knop pga vädret.
Fikade med Charran, Emma och lilla Alfred på Akkan, alltid mysigt att umgås med er!
Sedan har jag suttit och läst bloggar, pratat med lillebror och sett tv.
Funderar på en promenad, löptur eller gymmet.. får se vad jag tar mig för :)

Ikväll ska jag bara mysa med familjen. ♥
Det blir god middag, vin, och en massa annat som hör till.



Utsikten från balkongen... den kan jag inte få nog av, love it!

Kommentarer
Postat av: Mor

Välkommen ner till värmen...:P

Pussokram!!

2010-07-17 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0