Hold you

I like it! :)

Put me arms right arounddd yuh..



Idag har jag legat på björnön och solat med Josse och Tessan, my lovely girls!
Skönt med sol och värme!! :D
Blåste rätt friskt, men skönt ändå.. tills det blev näst intill storm!
Josse hade åkt redan, så jag och Tessan packade ihop, drog till donken och åt en flurry.. mmmm

Ikväll har jag och Hannas vänner firat hennes 25-årsdag!
Överaskade henne ordentligt, var såå kul att se hennes min :)
Mat, fika, wii, guitarhero och mys..
Nu har dom åkt och jag är helt själv hemma.
Usch!
Efter att ha vart hemma i norrland, folk runtomkring mig hela tiden, så kommer det ta ett tag innan det känns ok att vara själv... Som ni vet är det inget jag föredrar, men något jag måste jobba på!

En film kanske, känner inte för att sova än.

I morrn ska jag till stallet för första gången sedan jag gick på semester.
Sola, sola och gymmet :D

Saknar er mi familia!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig med! Kom tillbaka... Puss

2010-07-19 @ 23:38:31
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja va dagarna rann iväg, tur vi hann träffas på middan iaf :) Du ser ju ut att ha turen att få känna på lite värme minsann, här visar tempen på 14 grader ute med kalla vindar. Det är norrland det! :D Kram på dig!

2010-07-20 @ 09:34:40
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0