Go for the flag

Idag kördes ett rygg/biceps pass på Outlet med sällskap.. alltid trevligt att träna med någon! :)
Latsdrag, highrow, rodd och ryggresningar.. Lite mage och till sist bicepscurl i c.c, hammercurl, bicepscurl med stång... thats it!
Riktigt skönt att besöka gymmet igen, efter några dagars vila.
Men som sagt så är det ingen idé att dra dit när motivationen tryter.

Nu på kvällen så tycker solen det var dags att kika fram, men inte under dagen.
Det har t.o.m regnat lite, det tycker jag gott vi klarar oss utan (bara för att jag vill sola).

Tog mig en långpromenad innan middag, när jag gått halva vägen dog batteriet i min ipod..typiskt!

Nu blir det film.. Shutter Island, äntligen så ska jag se den..
Måste vara den enda på två ben som inte sett den än.


Kommentarer
Postat av: Josse

Synd bara att det är en ruskigt dåligt film :P

2010-07-22 @ 19:53:15
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha tur att jag inte kom då för jag är livrädd för såna filmer!!

2010-07-22 @ 21:37:39
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0