Countdown

Nu har mer än halva semestern passerat.. nedräkningen har börjat!
Men än så länge är det fredag hela veckan ett tag till ;)
2 veckor kvar innan jag är tillbaka i verkligheten.

Idag är första dagen som jag kommit upp före kl 8! haha, har man semester så har man sovmorgon alla dagar :D
Det var stallet som kallade, nu är jag ätit frukost och inväntar min tvättid.
Finns inte så mkt annat att göra en regnig dag som denna.
Kan ju inte göra stan alla dålig dagar, då blir jag fattig innan augusti ens börjat.
Så idag ska det tvättas och städas.. då har jag det gjort!

Filmmys med Karin och Anna igår kväll, vi såg Daybreakers åt godis och hade himla trevligt.
Bra film som bäddar för en uppföljare..

Helgen var för övrigt kanon! ♥
Vinkväll hemma hos Maria och Sara i fredags, Sangria är gott! :D
Men det hör inte hemma i tangentbordet på datorn..
Lärdom av detta: häll försiktigt ur en tetra! annars kan det skvätta över vinglaset.
Eller det bästa, ha inte en dator i närheten av flytande föda.

Sara

 

Maria



Cyklade hem kl 3 på nattn, det får vi göra om tjejer. :)

Lördan spenderades halvt i soffan men sedan tog jag mig i kragen, drog till gymmet med Pär för lite ben!
Vi jobbade på bra, känns gode mkt idag kan jag lova! haha
But i like it!
Benpress, benspark, bencurl, vader och "ass-machine"
(den var grym för övrigt, bra att jobba på stussen)
Kort men intensivt pass.. dropset i spark, curl och vader.



Avslutade kvällen med Josse och ett gäng glada pojkar och flickor.
Vi firade att hon ska ta klivet tillbaka till skolböckerna igen och plugga till lärare.
Fatta vilken grym semester hon kommer få varje sommar! GILLA! :D

Från och med den här veckan kör jag på mitt nya träningsupplägg som Ted fixat.
Det är fokuserat på uthållighet, så det blir högre reps och dropset.
Är riktigt taggad att köra igång, nu är det slut med semester från träningen!


Nu ska jag sortera tvätt, sedan drar den här dagens sysslor igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0