9 crimes

kan inte sluta lyssna på den.. sweet!

Idag har ni nog märkt att det blivit sol för min del, mkt skönt :)
När solen gick förbi balkongen snörde jag på mig skorna och traskade iväg på en timmes promenad..
Raskt tempo som avslutades med spurt upp till lghten, 10våningar, I like!
Middag och raka vägen till stallet, tömkörde Boggi och sedan hem igen för en girldate med Josse.

Hungrig som få ikväll.. suck!
Får bli en proteindrink och sedan knoppar jag.

I morrn blir det sola, träna (vilat mån-tis, så blir ingen mer vila i veckan), stallet, kanske vinkväll.
Mkt hänger på vädret.. :)

Nej, nattmellis då..


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

hur ofta brukar du träna?

2010-07-28 @ 10:37:14
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0