Tröttis

Idag är jag trött... sov inte så himla bra i natt, har iofs inte gjort det på 1 vecka nu. Drygt!

Såg New Moon igår, himla bra rulle!
Med tanke på slutet, så förstår man att det blir fler av denna saga.

Träningen igår blev spinning, det är tyvärr det enda jag gjort i veckan... än så länge.
Prion ligger inte där precis nu ;)
Men ikväll blir det rygg och triceps, längtar!! Hinner jag blir det intervaller på "tjockisbandet"
Sedan stallet, och därefter hem och mysa i soffan..

Jag lovar att jag ska fortsätta vara precis som jag är ;)
Ska också försöka bli duktigare på att lägga upp bilder, promise!



Nu är det dags att ta tag i dagen och börja jobba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ju upplysa lite snällt om att "New Moon" är andra boken av fyra från serien The Twilight Saga :) Så vi kan nog räkna med 2 till filmer ;)

2010-01-21 @ 17:04:58
Postat av: Fanny

Underbart! ;)

2010-01-22 @ 09:39:12
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0