Soft helg

Nyårsdagen blev det inte många knop gjorda..
Hade soffan som min kompanjon, men var trots allt inte bakis.

Resten av helgen har gått i slapphetens tecken, men det har varit grymt skönt!
Mit liv går ju annars i 100km/h, så det har varit välbehövligt att inte haft ngr stora måsten.
Städat, tvättat och varit i stallet, resten av tiden bara myst.

Med andra ord har jag även vilat från träninge, men nu är det slutvilat.
Längtar som fasen efter att känna musklerna jobba och bli sådär galet nöjd!

Var uppe med tuppen och agerade chaffis till stationen idag, 04:30 ZZzzZz, lyckades inte somna om.
Men gör inte mkt, då stallet och hästarna väntar.

Insåg igår att det bara är ca 4mån kvar innan jag fyller år, vart tog tiden vägen!?
Känns som jag nyss fyllde... gosch!
Men hösten har ju vart händelserik på många sätt, så det är väl inte så konstigt.

Nä, nu stallet och sedan väntar första arbetsdagen på det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0