My time

This is my time, my life...

Kunde inte vaknat bättre i morse, trots att klockan var 04:45.. så var det ett leende på mina läppar!
Det gillar jag.. slippa höra en gnällig väckarklocka..

Släppte av boysen på station, och sedan stallet och fodra hästar.

Nu sitter jag här, lyssnar på musik och pusslar med nya passet.
Tror nog att det kommer lösa sig, bara jag får tag på alla låtarna.
Endel finns att köpa på Spotify, men inte alla..såå, det får väl letas fram på annat sätt.

Fick en sen julklapp av pappsen, här ska klippas/färgas hår och lite shopping av det som blir över.
ÄNTLIGEN!! Mitt hår ser verkligen ut som crap.. slitet och livlöst.
I veckan är jag hästledig tis-tors, behöver den tiden till bland annat spinpasset.
Det är ju ett pusslande att få till allt i mixmeister..
Sedan ska jag försöka träffa ngr vänner också, då jag så sällan får tid över till det.

Träning då, jo.. ikväll står rygg/triceps på schemat.
Intervaller är bara att glömma, då det är knöfullt på alla löpband.
Funderar skarpt på att köpa en spinningcykel.. Vore riktigt nice!
Ok, en motionscykel är billigare, jag kan få en för 3st guinness.
Men dom är ju inte lika nice att köra på! ska iaf fundera på saken..

Nu ska jag iväg och göra ngr ärenden innan jobbet kallar.




Listen and enjoy...

Kommentarer
Postat av: Marlene

Oki. då skall jag göra så.men vad är våtslipa. Skall hämta en hylla imorgon som jag skall göra om. pappa komemr om 10 min med färg och så. Så svara mig gärna hur man gör när man våtslipar. Sen har jag all info för att klara mig själv.

2010-01-25 @ 18:11:19
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0