Makeover

Då var köksmöblerna som nya... tusen tack mamma för din hjälp, du är bäst!

Funderar på att slipa mer så det blir ännu mer slitna, men det duger såhär ett tag.

Före..



Första lagret färg...



Så till den vita färgen..



Voila!! Så fin så :)



Och så ngr bilder i closeup..

     

Lyktorna är från http://www.countryhouse.nu/
Jag har ju den turen att butiken ligger bara ca 500m från min lya... :)
Älskar den!!!

 

Det var så skönt att träna idag, hur kan man inte tycka om det??!!
Känner mig mer som en människa efter, än vad jag gör före.
Blev rygg/triceps som planerat, men intervallerna fick jag skippa.
Tar nog det i morrn istället.

Nu ska jag ta en dusch och hoppas sedan på lite sällskap.. ;)


Kommentarer
Postat av: katrin

Jätte snyggt !!

2010-01-21 @ 22:34:05
Postat av: Marlene

Men GUUUUUUUUD så fint det blev.VERKLIGEN! Va duktig du har varit. hur gick du till väga? Slipade du först? är det lack därefter eller vad är det. Sen vit färg. Nötte du bort lite av den vita med sandpapper elelrh ur?

Skitfint vart det i alla fall. kan skriva det tusen gånger om för det där gillade jag.

Målade duett elelr två lager vit färg?

visst är det kulatt pyssla och göra om?

jag väntar på min vita färg som jag besältt. Sen skall jag göra en tavla. Hittar ingen bild på bloggen men den är svart med elefanter i. har haft sönder den (var fogad ihop), hackat på ramen så den skall se sliten ut. Ska måla allt vit och lima ihop med en baksida. nej, det där gick inte att förklara märker jag.



i somras gjorde jag en tavla till sovrummet:

http://picasaweb.google.com/bilder.marlene/MarleneZufic05?authkey=Gv1sRgCMajju3g7o7mZg#5363855763398690578



Mycket pyssligt=)



ha en bra kväll

Kram

2010-01-21 @ 23:24:10
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/
Postat av: Hanan

Jättefint resultat av stolarna! Gillar då det ser slitet ut :)

2010-01-22 @ 09:00:24
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0