Lite extra ledigt

Då det är röd dag i morgon så jobbade jag endast 4 timmar idag..
Det gillar jag!
Ledig i morrn och jobbar kort dag på torsdag, men då blir det 5 timmar på lördag istället.

Men det går ingen nöd på mig att jobba helg, då det bara blir var 4:e vecka.

Träningen idag blev Bröst/biceps.. kände mig seg, men det tog iaf bra.
Det är huvudsaken!
Igår rev jag igenom ett rygg/triceps pass.
Då kände jag mig ännu segare än idag..
så det går åt rätt håll och kan bara bli bättre ;)


Kallt idag, så det kommer ta emot att åka ut till stallet..
Det är säkert kring -20grader där.. Burr!
Det får bli tömkörning, svårt att rida i täckbyxor.

Orkar jag bär det av till mamsen och Reidar efter stallet, Lina och Manne kommer även dit.
Annars åker jag tidigt imorrn bitti..

Nä, nu blir det lite middag..

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Körde också bröst idag. Bara att inse att man får kämpa ännu mera för att bli stark igen...:-(



Vi får tuffa till oss nu och köra hårt! ;-) ler



2010-01-05 @ 18:20:19
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Marlene

Hej Fanny. Kommer precis därifrån. Har varit på IKEA och sedan Contryhouse. Skall lägga upp bilder på bloggen snart. Köpte en sak, mamma var med och köpte två stora påsar. Hon älskade stilen och jag tror att hon nu stöttar mig om det att jag vill göra om sovrummet till antikt och romantiskt.

Du får titta snart då vad jag köpte. jag tyckte den var fin i alla fall=)

Kramn

2010-01-05 @ 18:44:20
URL: http://www.marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0