Lill' lördag

Då har en till dag passerat..
Startade den med en härlig promenad, jag är en duktig flicka! :)

Jobb i kyla, jäkla nybyggen..

Kvällen gick verkligen i ett!
Först spinning i 45min, sedan fick biceps sig en omgång, sparar bröst till i morrn.
Kände mig så stressad, då hästen också skulle få sin dos av motion.

Ut till stallet och i hall stress och hast, så håller jag på att göra jordens faceplant i stacken.. haha!

Tur att ingen såg mig!

Ingela inne i stallet, helt ovetandes om mitt öde..

Hemma 21:30, pust!

Duschad, utfodrad och nu är det bara sängen som väntar.
Ska lägga mig på spikmattan, för nu är jag och min rygg inte överens.

Hörru knäppis, saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0