Nyårsafton i bilder

Gårdagen såg ut såhär...



Klänning från www.voguebyj.se





Glatt gäng :)



Vi kör på tradition jag och gums, 4:e nyåret vi firar tillsammans... <3



Hanna, Jag och Josse..



Happy!!



Skål då!



Dagen efter... pigg och utvilad :)

Nu blir det sängen, ny dag i morgon.
Lite sovmorgon, sedan har jag tvättid mellan 12-17, passar på att städa under tiden.
Kväll i stallet och sedan lördagsmyyyyys.

Nyårslöfte.. Lina frågade om jag hade ngt, men avla inget löfte då det inte fanns i mina tankar under kvällen.
Nu när jag tänker efter så är det helt klart full focus på träningen!
Jag vet mitt mål och ska verkligen kämpa för det under 2010. :)

Sleep tight, don't let the bed bugs bite.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaha, och vad är ditt mål då?

2010-01-02 @ 13:15:36
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0