Modig eller bara dum?

Hahahaha, jag tror jag DÖR! Nu ska ni få höra

Sitter och kör rodd i cc:n, fram kommer en kille... (en riktigt goofy kille, ursäkta uttrycket)
Frågar hur länge jag tränat?
Svarar snart 3 år kontinuerligt..
H: Jaha, för du är ju lika stark som mig där.
J: ok, se där... Jag säger inte så mkt mer, vill ju fortsätta träna då det är därför jag är på gymmet!
H: hur ofta tränar du?
J: 4-5ggr/vecka
H: jaha, jag kör bara 1-2ggr
J: ok, ja det är ju lite skillnad
H: Ja.. du är duktig du
J: tack...

Sedan börjar jag köra igen och han går därifrån..
Tänkte inte så mkt mer på saken..

Sedan en sådär 20min senare, när jag kör skivstångsrodd, kommer han tillbaka.
H: pratar du mkt engelska?
J: eeh, ja.. rätt så.. hurså?
Då kommer frågan...
H: Kan jag få ditt nummer? så kan vi ringa till varandra och prata... SAY WHAT??!!!
J: Står som ett levande frågetecken. Nej, det vill jag inte ge ut! 
Sedan vet jag inte vad jag ska säga.. säger det var modigt av honom att fråga, men nej det blir inge med det. 
HAHA, höll på smälla av!! Inte var han då rädd för att vara rakt på sak..
Ofta man smäller fram den frågan i ansiktet på någon, känns som det är vanligare på krogen efter x-antal drinkar. Modigt ja, men samtidigt liiite dumt, kan jag tycka iaf.
Tror inte det är många tjejer som hade gett ut sitt nummer bara sådär.
Eller vad säger ni?

Träningen kändes iaf helt ok, blev som ni förstår rygg och även triceps. Kände mig lite seg i kroppen, men jag kan ju inte alltid vara på topp. ;)

Nu blir det lite mat i magen, sedan in i musikdimman och försöka få ordning på mitt spinningpass.
1 vecka kvar i morrn, sedan måste "skiten" vara klart.




Vad gäller formen så har det äntligen börjat hända grejer med mina klena axlar! :D
Det är lite markeringar på mina armar nu.


Kommentarer
Postat av: hannah

hört flera raggningsrepliker på gymmet ;) Hahahaha!!

KUL babe!

2010-01-26 @ 21:00:43
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha..killarna kommer och raggar på oss, på alla möjliga konstiga sätt. UÄ.. :D ..

2010-01-26 @ 21:04:11
Postat av: Josse

haha.. det var mitt inlägg det dära :D

2010-01-26 @ 21:05:01
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hannah, vad syftar du nu på? ;)haha!



Josse, ja.. men är vi babes så är vi ;)

2010-01-26 @ 22:10:15
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaa, när man haft instruktioner så har man ibland hört riktigt dåååliga raggningarepliker från killar till tjejer! Hahaha. Men faktiskt sett ett o annat som funkat också ;)

Dom gymmar numera tillsammans iaf!

2010-01-27 @ 21:43:03
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0