Inte klok

Nej, det är jag faktiskt inte... inte ngnstans! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen.. inte sova, bara vila ögonen.
Söndagar är till för att slappa, återhämta sig och mysa.

Kvällen igår var super nice! God mat och härligt sällskap..

I eftermiddag blir det spinning och en snabb genomkörare av bröst/biceps.
Ikväll blir det bio, snabba cash.
Orkar vi inte så blir det en hemmakväll.

Har för övrigt en sjujäkla träningvärk av veckans träning!
Köra på tungt med få reps och flera set, är bra för att chocka kroppen.

My lovely girls.. Emma, saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va inne nu och läste lite, ska prova och se om jag fixar det annars vet jag vars jag kan vända mig ;) Tack!

2010-01-25 @ 09:24:54
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: emma

Jag SAKNAR DIG! Nar kommer du?

2010-01-26 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0