Tungt..

.. att andas...
Har fått nå skit i luftvägarna som sitter djupt ner.
Inte ont i halsen eller snuvigt eller ngt annat.. men ngt skit har jag fått!
Obehagligt som tusan..

Ingen träning idag...FAN! Har inte tid att vara sjuk, men hellre nu än till helgen.
Så ikväll blir det en tidig kväll, jag tror på att sömn botar det mesta.
Och trycka lite ipren, vatten, vitaminer, esberitox.. Snart är skiten borta! :)

Annars har dagen gått undan, mkt på jobbet, men då brukar ju tiden gå fort.
Inget utöver det vanliga har hänt, bara en helt vanlig hederlig måndag.

Nu soffa, och kvällsmellis.

En vecka på diet, går som smort..
Sjukt sugen på ngt nästan hela tiden, men vatten är tricket. ;)
Men det är mest i början, snart är det ur världen.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är så duktig med din diet!



Krya på dig! Hoppas du e pigg till onsdag, laddad för passet!! kraum

2010-02-23 @ 00:06:13
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är de typiskt att man åker dit på förkylning när de rullar på som bäst. Jag är oxå förkyld. INgen träning idag utan några extra timmar sömn istället. Krya på dig du min vän...



Kraaam

2010-02-23 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0