This day

Lite torka i skallen idag.. Mest jobb, jobb och jobb som kretsar nu.
Suttit i möte till 20:30 ikväll, så nu är det inte mkt mer kvar av kvällen.
Sängen lockar sjukt mkt där den står!

Fed up på den här jävla vintern.. nu vill jag ha värme, sol och sommar!
Men den som väntar på ngt gott, får allt vänta lite till.

Ingen träning idag heller, men jag kan andas bättre så det går då åt rätt håll.
Har fixat vikarie till spinningen i morrn, då jag inte tror att ett pass kommer gå så bra i mitt tillstånd.

Nu blir det kvällsmellis sedan sniffa kudde...



Sorry Josse, men jag gillar den här bilden.. ;)
Shot me if you like!


Och så en skön låt...




Countdown... you make me smile..


Kommentarer
Postat av: Josse

Det är en bra bild :P Så jag är glad.. :D

2010-02-25 @ 11:17:17
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0