Ny vecka

Då var veckans längsta dag över..

Som vanligt jobb till 19, sedan blev det gymmet och Rygg stod på schemat.
Kände mig riktigt seg, men lyckades iaf ta mig igenom alla övningar.

Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn, men nu är fasiken passet klart!
Underbart! Då är det bara att hålla tummarna att det funkar i praktiken, inte bara i min skalle.

Trött och sliten, så nu blir det sängen.

Längtar mest till på fredag, ska äntligen till frissan och styra upp mitt hår.
Men det är ju faktiskt inte bara det som får mig att längta.. ;)


Vacker text

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors
true colors are beautiful
like a rainbow



Ge mig sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0