Mysfredag

Gjort lite nytta och onytta idag/kväll..

Först en sväng på stan efter jobbet, fixade lite inför deklarationen hos min mäklare, sålde ju lgh förra året.
Shoppade nödvändiga saker, spray, hudvård m.m.. Tråkigt men kan ju inte vara utan det.
Hälsade på Jaana uppe på Oasen i Punkt.. kommer bli grymt där uppe!

Sedan blev det sushi med Elin och Linda som kom och hälsade på.
Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför tvn med liiite snask. :)
Så mysigt att ha dom här på besök!

Nu sitter jag här själv och är riktigt trött, så sängen är mitt nästa steg.

Stallet i morrn bitti, hoppas snöovädret inte hunnit komma innan dess!



Att ett litet samtal kan få mig så glad och varm inombords...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0