Tjobidoooo!

Helgen har vart helt fantastisk på många sätt!
Fulladdad med massa inspiration går jag nu ut för fullt!!! :D
Är verkligen laddad till MAX.. Tack Isabell för våran helg!
Underbart att få spendera den med dig :)

I den långa klassen, där jag kommer ingå när min dag kommer, var det 14st grymma tjejer.
Detta var top 6!
  1. Emma MohlinForever Fit, Sundbyberg – 34
  2. Anna-Karin Hansson, BTB Gym, Karlstad – 39
  3. Sandra JohanssonEnköpings Styrkelyftarförening – 42
  4. Sara LundinCoach Online, Karlstad – 74
  5. Linda HagemanForever Fit, Sundbyberg – 78
  6. Susanne NaamaniNova Gym, Kalix – 79

Emma var verkligen strålande på scenen!

Höll tummarna lite extra för Sofia Holmner, som slutade 4:a i sin klass -168.
Det är ju klart att man håller på släkten.. :)


Dagens träning...ARMAR och mage, vilket blev ett av mina bästa armpass på länge!
Fick riktigt bra tryck, länge sedan det kändes så härligt.. sjukt kul!
Premiärkörde i ett av mina nya linnen, I do LOOOVE it! :thumbup:







Dips 3x max

Frenchpress m. z-stång på lutande bänk 3x8

Bicepscurl m. z-stång 3x8

Sittande hantelcurl 3x5, droppade och körde x10 på lättare vikt.

Sittande tricepssträck m. hantel 3x10

Bamsen 3x dropset

Tricepspress ovanför huvudet i cable 3x dropset

Crunches på boll x2
Bålrotation med vikt på bosuboll x2
Plankan x2
Allt detta i ett sträck, utan vila mellan varje övning.


I morrn blir det bröst och axlar med Micke, det ser jag fram emot.
Kommer bli tungt och j-ligt! :thumbup:

Nu ska jag fixa lite käk, äta mitt kvällsmål och sedan sova.

Skriver mer i morrn, har tyvärr inte tid att sitta här längre.

Fancy ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Man blir ju sjukt taggad av att se alla dessa tjejer :P

2010-12-14 @ 02:17:50
URL: http://petrooows.blogg.se/
Postat av: isabell

Tack själv stumpan!!

Vi får planera in en ny helg snart igen :)

2010-12-14 @ 13:18:13
Postat av: Linda

Tack för infon gällande Celisius! Måste testa!



Kommer på ditt pulsspinn på torsdag :)

Kram kram

2010-12-14 @ 20:53:19
URL: http://ensysterenbror.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0