Time flies...

Bara en dag kvar, sedan åker jag hem! :D
På onsdag kl 09.00 går flyget från Arlanda, så det blir en tidig morgon och en dryg busstur.
Men nog ska det gå, eftersom jag kom upp 5 i morse.
Var oförskämt pigg iaf fram till 8, då slog sömnen emot mig, men sedan piggnade jag till igen efter jag fått i mig min mellis.

Har vart på stan och shoppat lite julklappar, men även två klänningar till mig.
En till annandagen och en till nyårsafton. :)
Så skönt att ha det gjort!
Nu är det bara smycken och sånt krimskrams som fattas..
Skor återanvänds, då jag icket har råd med nya det här året. :(
Även om jag är bra sugen.. sååå tråkig att alltid ha samma skor!

Jaja.. kanske tar jag mig råd med några billiga iaf, jag har ju ändå jobbat hårt nov/dec.
Vilket kommer ge extra klirr i kassan!

Köper de sista klapparna i morrn, efter mitt spinningpass.
Lyckligtvis har stan öppet till 21! :)

Dagens träning Biceps/triceps

Bicepscurl m. z-stång 3x8-10

Frenchpress m. z-stång på lutande bänk 3x8

Sittande hantelcurl 3x6, droppade och körde x10 på lättare vikt.

Tricepspress ovanför huvudet i cable 3x dropset

Bamsen 3x dropset superset med:
Sittande tricepssträck m. hantel 3x10

Tanken var att köra mage & cardio på det, men hade som glömt att vi har andra öppettider över jul/nyår och stänger 21.. Bra koll fröken Sundström (som suttit med näsan i schemat i x-antal veckor)..
Fick iaf till en riktigt bra pass, stramade härligt i armarna när jag var klar. :thumbup:

Snart sängen, upp tidigt i morrn för ett bröst/axel pass.
Klart jag kommer upp, It's all in my head!

Sneakpeak på mina två skönheter..



Den vänstra är typisk Fancy klänning, den andra lite mer ovanlig för att vara mig.
Tack för hjälpen Karin!

Kvällsmellis och sedan Zzzova...


Kommentarer
Postat av: Karin

De är sååå fina så :) Du kommer se så classy ut :D

Jag har ju också valt en klänning som inte är "jag" till nyår. Blir spännande..

2010-12-21 @ 12:51:28
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0