Sista natten..

.. på det här året.

Jag har inte lyckats tagga till inför morgondagen.
Min fina klänning hänger redo, ska bara köpa skor och ett halsband.
Varför så osugen?? har inte den blekaste aning..
Det vänder nog lagomt till morgondagen, i hope!

Dagens träning

Biceps/triceps

Bicepscurl m. z-stång 3x8

Frenchpress 3x8

Sittande hantelcurl 3x6, 1x10

Tricepspress i maskin 3x dropset

I morse sprang jag 2km, sedan intervaller i 10min.
Riktigt tungt idag, men jag gjorde det! :D

Bara skit på tv idag, så jag tar mig an min bok istället.



Har snott en till bild av underbara FRIDA ;)
Puss gumsan!


Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, du är förlåten. Med råge :) Hoppas ni får det superskoj imorgon. Parta lite för mig också! kramkram

2010-12-30 @ 22:47:46
URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/
Postat av: Satu

Kolla mitt svar på din senaste comment hos mig så ska nog humöret vända ;)

2010-12-30 @ 22:50:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Saaatu
Postat av: Åhhh.... vilken fiiin bild!! Den snor jag!!

2010-12-31 @ 00:02:28
Postat av: Mor

Och senaste inlägget var ju från mig :)

2010-12-31 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0