Home sweet home!

Nu är jag äntligen hemma, eller har vart hemma sedan 11.00.
Riktigt skönt att bara vara.. :)

Köpte lite julklappar i Lycksele med pappa, sedan raka vägen hem till bolaget och S.O macken.
Lite vin till annandagen och Celsius från macken, dock inget som ska kombineras. ;)
Ett ombyte senare var jag på gymmet för ett rygpass..

Rodd i cable 4x6-10

Skivstångsrodd 3x8

Hantelrodd 3x8, drop på sista set.

Latsdrag 4x8-10


Det var allt jag han med, då klockan slog 15.00 och jag hade tid för en check-up av min rygg.
Låsningar i nacke, brösrygg och ländrygg.. Inte så konstigt att jag är stel och har lite krämpor till och från.

Resten av dagen/kvällen har jag bara spenderat hemma i soffan.
Ätit lite godis, pepparkakor och druckit glögg och julmust.
Behöver jag säga att jag har ont i magen? :O

Nu är det snart dags att sova, det känns att det inte blev många timmars sömn i natt.

I morrn blir det 2st fikadejter, en sista julklapp ska fixas och jag ska slå in allt jag köpt, plus lite till.
Har fått lite känningar i halsen såhär på kvällskvisten, garanterat ett reslutat på dåligt med sömn.
Hoppas det inte blir värre, planen är nämligen att riva av ett benpass i morrn.
Sedan har jag hunnit med allt för veckan, förutom löpningen. Men ska försöka hinna med det till helgen, lite intervaller gör gott efter all julmat. ;)

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0