A quick one..

Packar, sliter mitt hår, pratar för mig själv, packar om..
Usch vad jag ogillar att packa för en flygresa, tacka vet jag en bilresa.
Då kan jag packa hur mkt som helst och hur som helst, nu måste jag ju packa smart!

Det mina vänner är inte min starka sida.. vill ju ha med mig så mkt, det kan ju faktiskt bli så att jag behöver just precis den srickade grå koftan, även om jag redan packat ner två långärmade.. ;)
Någon som känner igen sig?



En hög utanför som bara måste få plats..
Hmm, kanske får köra lager på lager principen i morrn som färdklädsel, det är ju ändå kallt ute :P
Kan iaf glömma att packa ner protein och sånt "livs"nödvändigt.
Får se till att ära en j-la massa skinka istället. ;)

Sista rycket, kliver upp 5 i morrn.. Det positiva är ju att jag kan sova på bussen.

Nästa uppdatering sker från älskade Norrland! ♥

Ps.. jag tog mig upp i morse och rev av ett riktigt gött pass, axlar/bröst :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0