Wooop woooop

Då var preimiären på nya passet avklarad.. Det gick bra, jag är nöjd! :)
Men vart var alla motionärer??
Saknade mina stammisar och Rocklunda lokalen, har ju tur att jag får vara där varannan söndag iaf.

Efter spinningen blev det en smarrig proteinpannkaka med keso och hallon till.
Smaskens som sjutton!
Gjorde på vanlijprotein den här gången, det blir mkt godare än med choklad.

Har inte hänt så mkt mer idag.. jobbet rullar på, det gillar jag! :D
Mkt att komma ihåg bara, jag och min teflonhjärna..

Längtar till träningen i morrn, axlar och mage.
Är inne i ett sånt härligt flow, gillar att träna allt!! :D
Mage som jag alltid hatat, nu är det sjukt kul.

Men först blir det lång dag på jobbet, lär väl inte vara på gymmet förrän efter 21 ngn gång.
Inte struntar jag i träningen för det, den ska bli av!

En gammal favorit strömmar i högtalarna..

 


"What you need to do is be thankful for the life you got.
Stop looking at what you ain't got, and start being thankful for what you do got."


Över och ut för ikväll..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad kul att premiären gick bra! Men det visste jag ju redan :D

2010-08-31 @ 22:06:35
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0