Early morning

Då var jag uppe med tuppen idag, har tvättat sedan 7.00 och sitter nu med sista finliret på spinpasset..
Kl 13:00 går jag Live.. eller halvt, ska iaf köra igenom det och få lite feedback.

Igår blev det Spicy Hot med Josse, sedan en Latte på Cornetto.
Kvällen avslutades hemma hos J där vi satt och nördade med varsin dator i knät.
Soft kväll, men ingen av oss var direkt sugna på att göra ngt mer avancerat.

Det bli till att sitta här hela morgonen, kl 13 spinning och sedan ska jag göra mig redo för kvällens kräftskiva.
Kommer bli en grym kväll! :D

Gårdagens träning blev i högt tempo.
Hade 45 min på mig att träna och duscha..
Körde axlar, men skippade mage då tiden inte räckte till.

Sittande axelpress m. Hantlar 3x15, superset med
Sittande sidolyft m. Hantlar 3x15

Kryssdrag i c.c 3x15

Rotatorcuff i c.c 3x12
Sittande axelpress i maskin 5x20

Kändes att jag haft en förkylning i kroppen, inte helt hundra pigg.
Men shit vilket härligt pump jag fick, *poff* sa det i musklerna..
Det gillas! :thumbup:

Nu är det dags för frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0