Tillbaka till verkligheten, rutiner och tider att passa..

Snart dags att knoppa, jobb i morrn efter 5 veckors härlig semester!

Idag har jag städat, tvättat bilen, hämtat nytvättade schabrak på Glada Hästen samt lämnat in fler på tvätt.
Fixat matlådor och handlat mat för veckan.

Gjorde ett besök på Ljusexperten också. Behövde en fönsterlampa till sovrummet nu när mörkret börjar smyga sig närmare och närmare..

Den här fick följa med hem, passade min plånbok och matchar taklampan :)





Så nu är jag redo för mörka höst/vinterkvällar.. :)

Ingen träning eller promenad idag, hade så mkt annat för mig.
Men i morrn är det en ny vecka och jag ser fram emot träningen!

En dusch sedan ska jag försöka sova..
Har ju tyvärr inte lyckats vända på dygnet, kommer ta emot när klockan ringer i morrn.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Petra

Den nya lampan var verkligen riktigt fin. Vad fick du ge för den?



Hur gick din första arbetsdag idag? :-)



Vilka fina nya bilder du har lagt upp på headen!

2010-08-09 @ 14:43:18
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0