The day after

Ja vad säger man...
Kvällen på Cirkus började med, två drinkar (som bara skulle bli två) och fortsatte med sju och en shot.
Avslutade på Bill och Bob för en ½ öl.. kände där att det räckte :P
Grymt goda drinkar, härligt sällskap och mysig kväll.
Kan inte annat än gillas!

Sov till 11, sedan cyklade jag iväg till Pettersberg för att kolla en lgh till Kickan.
Den fick helt klart godkänt! :thumbup:
Pizza med Karin till frukost/lunch, sedan soffläge till SATC.
Har känt mig rätt så seg hela dagen, hade klarat mig bra utan dom 4 sista drinkarna.
Pricken ringde och fick med mig till gymmet, jäkla bra drag!

Rygg

Latsdrag 3 x dropset, 15 reps per drop.
Sittande rodd 3 x dropset, 15 reps
Sittande rodd i maskin 3 x 20
Highrow i cc. 3 x 15
Ryggresningar 3 x max

Nu sitter jag här framför datorn, nytränad och känner mig faktiskt piggare :)
Lite mat i magen sedan drar jag iväg till stallet, B ska rastas med tömmarna.
Han går ju så fint när jag tömkör honom.

Resten av kvällen är oklar, alla verkar upptagna..
Så det blir nog bara me, myself and I tillsammans i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0