Love is all you ever want

don't you know... keep on looking it will find a way to you.

Sitter och råmekar med mitt pass nu, kom ju som på att jag måste göra TVÅ!! :O
Kommer ju köra varannan söndag, då är det ju medel och inte puls.
Har ju alltid kunnat ta samma pass, men nu är ju det kört..
F*ck, f*ck, f*ck!!!!



Jag vet ju vad jag gör hela nästa vecka på kvällarna..

Dagens träning blev spinning, vila från vikterna.
Grymt skönt att få svettas!!
Nackdelen var att headsetet strulade, så jag fick köra utan och öva på att "skrika"

Lördag den 28/8 kl 13:00 ska jag testköra mitt spin puls pass, kom och joina mig! :)
Anna, dig kan jag väl räkna med? ;)

Back to the music...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mig kan du räkna med!!! FOR SURE! :D

2010-08-18 @ 23:06:36
URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Mor

Är intresserad av dina låtar... Är ju liksom på G nu...

Pussokram

2010-08-19 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0