Helg i STHLM och kommande veckas träning

Körde fel trots GPS, hitta rätt med hjälp av GPS, anlända hos A-M i Huddinge, bila in till Söder, luch och kaffe, bila till Enskede för Anna och Johans bröllopssfest, servera i extrem värme, svettas, skratta, underbara vänner, mat, vin, mygg och mkt mer.
Skjuts av pappa till centralen, pendeln till A-M, sova, kliva upp, frukost, pendeln till centralen, fika, Sats Odenplan, bröst och mage, proteinbar, tunnelbana till Enskede, hämta bilen, hämta upp Bettan på Stureplan, hitta ut igen, skratta och surra ännu mer, och raka vägen till Vässan.

Kan med korta ord förklara den här helgen som alldeles topnotch! :)
Bästa hjälpredan är helt klart min GPS, vad hade jag gjort utan den?!
Villat bort mig i sthlm förmodligen..

Nu sitter jag här hemma igen och ska snart knoppa.
Börjar morgondagen med ett benpass på Outlet, jobb och sedan träffa Bettan för lite käk och surr.

Dagens träning

Bröstpress i maskin 5x20
Lutande hantelpress 3x15
Knästående cabelflyes 3x15 (Nerifrån och mot hakan)

Mage i maskin 3xmax
Bålrotation på bosuboll med vikt 3xmax
Fällkniv på boll 3xmax



Följade vecka kommer se ut såhär

Måndag: Ben
Tisdag: Axlar & Mage
Onsdag: Spinning
Torsdag: Rygg
Fredag: Armar & Mage
Lördag: Bröst & Intervaller
Söndag: Vila



Nu är det dags att verkligen ta tag i min kost, behöver äta mkt mer än vad jag gör idag.
Går jag på underskott så blir inte mina resultat så bra.
Så under hösten & vintern får jag väl gilla läget och bli lite kramgo ;)
Sedan kommer våren och sommaren vilket betyder diet och toppfom.

Kom precis på att jag glömt fixa matlåda, blir att kliva upp tidigare i morrn så jag hinner fixa det.

Godnatt

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0