Bite the dust

Ja, läget är detsamma som igår..
Knaprar alla tabletter jag kan och sniffar otrivin comp, snart är jag på benen igen :)
Det har fixat sig med vikarie i morrn på spinningen, goa Maria backar upp mig.
Nydiplomerad kvällen till ära, grattis vännen! :D

Har inte gjort många knop sedan jag kom hem från jobbet.
Suttit framför datorn och lyssnat på en massa musik, spinningpasset börjar ta mer form.
Men än är det lite pusslande kvar.
Det värsta är ju att få det å funka, att upplägget håller...
Är sjukt nervös, om en vecka exakt är det premiär.
Första Pulspasset ala Fancy..

Nu är det bara sängen som väntar, sova och bli frisk.

Sleep tight...

Smakprov no.2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0