Abstinens så det skriker om det..

Åååh, jag ogillar förkylning!
Why, why why.. Jag vill träna häcken av mig!!
Jag vill känna musklerna jobba, trycket och utmattningen.
Sedan få det där lyckoruset som jag får efter ett bra pass..
Jag mår bra av träning, så enkelt är det!
Var iaf och fyllde på mitt kort på gym no.2, tog ett år då det var reducerat pris om man köpte nu.
Så nu kan jag välja och vraka mellan två hak, I like it!

Var förbi i stallet ikväll, lämnade Kli, nytvättade schabrak och täcken.
Sedan raka vägen hem för middag och soffan.
Lyssnar nu på massa musik, igen.. Hur ska detta pass ta form?
Inget känns bra nu, alla låtar känns bara fel.
Lika bra att gå på dom första valen och sedan se hur det blir på lördag.

En bild på bästa polarna..



Äter alltid tillsammans, trots varsin hög med käk.. Sötnötter!

Slipar vidare på passet..

//Fröken Ågren

Kommentarer
Postat av: pappsen

så jättemysigt

Pappsen

2010-08-26 @ 01:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0